søndag 19. oktober 2008

Besøk av Ella



Da jeg var en måned gammel besøkte jeg min da navnløse og to uker gamle venninne, som har en mamma som er kollega med pappa. Nå, sju måneder senere, fikk jeg treffe henne igjen, da hun besøkte oss her i Tiurgrenda. Hun har fått navnet Ella, har blitt skikkelig søt, fått MASSE krøller og veier det samme som meg, selv om hun er mange cm lavere.

Ella var skikkelig tøff, og hadde som sagt flotte krøller som hun lot meg rive i – uten at hun skrek stort av det. Hun sov på stuegulvet vårt, prøvde lekene mine og fikk sitte på fanget til mamman og pappan min – mens de og mamman og pappan til Ella fikk snakke sammen om både oss ungene og alt mulig annet.

Det var et kjempekoselig besøk, selv om jeg har blitt ganske forkjøla etter at mamma og pappa ikke var helt flink med termostaten hos mormor og bestefar – hvor jeg sov i natt.

Se flere bilder fra besøket her.
Se bilde fra det forrige besøket her.

PS. Nå har jeg begynte å reise meg opp, uten å ha noe å holde i. Enn så lenge detter jeg ned på rumpa etter 2-3 sekunder, men jeg er iallefall på vei opp. Mamma og pappa håper de klarer å holde meg igjen med å gå til jul iallefall ... dvs når jeg er 10 mnd. Selv om det godt skal gjøres.

Ingen kommentarer: