tirsdag 5. august 2008

Bryllup og helsesjekk


På lørdag (2. august) var mamma, pappa og jeg i bryllupet til tante Eline og onkel Andreas i Sandefjord. Det var et kjempeflott bryllup – har jeg fått høre :-) Jeg sovnet nemlig under forretten, og sov helt til neste morgen. Så da fikk mamma og pappa med seg hele det musikkfylte og gjennomført koselige bryllupet! Nå er endelig tante Eline heeelt ekte tante :-D

I dag, tilbake på Sørumsand, var vi en tur på helsestasjonen. Der var det hyggelig, MEN jeg fikk sprøyter igjen :-( Det var ganske vondt, men jeg ble fort blid igjen. Nå veier jeg 6,7 kg og er 67 cm.
Men det morsomte med helsestasjonbesøket var at helsesøstera sa at jeg var "langt fremme" i utviklingen :-) At jeg, som 5 1/2 mnd gammel, er på nesten 7-måneders nivå; fordi jeg nesten krabber (jeg har min egen rare krabbeteknikk), flytter leker fra den ene hånden til den andre, snur meg over på magen og tilbake, og at jeg har fått tann. Nå er faktisk nr 2 straks oppe. Det klør fælt!

Nei, nå skal jeg slutte å skryte. Men jeg har det veldig gøy for tiden. Ler masse, og småprater mer og mer – noe mamma og pappa synes er veldig koslig. Og så har jeg i dag fått middag (potetmos med gulrøtter) og stor-jente-grøt for første gang.

1 kommentar:

Anonym sa...

For et deilig par!! Du er også deilig, Helene.