tirsdag 3. juni 2008

Flytting og veiing


Nå er vi tilbake igjen i Norge - og har vært det en ukes tid. Mamma og pappa overtok det nye huset på Sørumsand på fredag, så nå er det full rulle med pakking, listemaling, IKEA-montering og annet kos ... Så det blir ikke så masse tid til verken familieturer til Sørlandet eller å hjelpe meg med å legge ut allverdens på bloggen min.

Men i dag rakk vi iallefall å stikke innom fysioterapeuten, som kunne melde at alt stod bra til med tingene de ba mamma og pappa være obs på forrige gang vi var der. Og fysioterapeuten skrøt fælt av at jeg allerede som 3 mnd gammel griper etter ting :-) Hihi. Jeg er visst sterk i kroppen (tell me someting new).

På helsestasjonen fikk vi også målt og veid meg, så nå veier jeg hele 6,12 kg og er 65 cm lang. Mamma mener jeg ligner på henne og ikke på pappa: altså høy og slank.
I kveld har tante Anne og onkel Roger vært her i Hellerudgrenda, og laget middag til mamma og pappa og gått tur og lekt med meg så de voksne fikk pakket litt.

Bilder av Tiurgrenda (på Sørumsand) kommer etterhvert – når pappa får hjulpet meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så bra at du er flink til å gripe, Helene. Det kommer godt med når du skal hjelpe faren din og meg å sette opp IKEA-møbler i helga. Det skal bli trivelig å endelig treffe deg, forresten. :)