onsdag 21. mai 2008

På hotell



Etter 17. mai på Cresent Beach Hotel ble vi der i fire netter. Det ble mitt første, og meget vellykkede, hotellopphold. Hotellet var kjempefint, bassenget var litt kaldt etter min smak (jeg fikk mitt første bad der) og jeg fikk masse melk, til tross for at mamma og pappa hele tiden spiste masse god mat og hadde store frokostbuffeer.

Hver gang mamma, pappa, bestemor og bestefar var og spiste, kom hotelldirektøren bort til bordet vårt og tok med seg meg på rundtur. Det virket som han syntes jeg var bittelitt søt og syntes nok det var hyggelig å kunne bære litt på meg så resten av familien fikk spise.

Den 20. februar fylte jeg også 3 måneder! :-D Det ble feiret med å trene enda litt mer på nakken, og jeg løfter nå hodet 5 cm over puta hver gang jeg vil opp av senga.

Se på bildene under, så får du blant annet se hvor deilig det var å ligge i den svære hotellsenga :-) (Selv om jeg jo sov i vogna mi på natta, da, dumrian)

Se bilder fra hotelloppholdet

Se flere bilder fra Aserbajdsjan-besøket her

1 kommentar:

Sylvia Hoff sa...

Takk for alle flotte bilder i slide-show. Dere er helt "proffe". Tenk å ha en fin blogg så tidlig i livet. Ser ut som du blir en hotell-løve.
Hilsen mormor