onsdag 14. mai 2008

Nå er jeg i Aserbajdsjan



Nå er jeg på besøk hos bestemor og bestefar i Aserbajdsjan. Bestefar hadde jo ikke sett meg før, så det var en ny og hyggelig opplevelse. I går var vi nede i sentrum av Baku og gikk en tur langs boulevarden - ved det Kaspiske hav. Jeg sov stort sett hele tiden. Her nede sover jeg nesten dobbelt så mye som i Norge - av en eller annen grunn.

I dag har jeg og bestefar vært i leiligheten deres, mens mamma, pappa og bestemor var på barnehjemmet der bestemor jobber.

Se flere bilder fra Aserbajdsjan-besøket her

2 kommentarer:

Ranveig sa...

Hei! Ville bare si at jeg leser bloggen din Helene! Dere må hilse masse til besteforeldrene dine. Det må være veldig stas for de å ha besøk av deg. Klem

Sylvia Hoff sa...

Hei Helene - "lille bolle"
Mormor kikker stadig på bloggen. Det blir nesten som å følge deg på reisen. Jeg ser at du trives og opplever mye spennende. Du må hilse masse til bestefar, bestemor, mamma og pappa.
Klem