fredag 4. juni 2010

Sommer og sommerklær!

 

Endelig er det sommer!!! Og det betyr at jeg endelig kan gå med sommerklær! Jeg var veldig stolt da jeg arvet en Hello Kitty-genser av nabojenta Maren, og jeg trives godt i rosa bøttehatt.

På onsdag var vi på sommerfest i barnehagen. Der fikk jeg vist mamma og pappa barnehagen min, lekt litt i skogen ved barnehagen og spist masse kaker. Det morsomste var kanskje å få velge hvilken av kakene jeg skulle ha. Vi får desverre ikke legge ut noen bilder derfra.

I går var vi og spiste middag på restauranten Fjøset på Aurskog, sammen med bestevenninna mi Amalie, og mamman og pappan hennes. Det var kjempemorsomt. Og veldig morsomt å løpe så FORT jeg kunne på gresset ved golfbanen! Det var raskere enn pappa som prøvde å ta meg igjen.

Ellers prater jeg masse for tiden: Fulle setninger, med både-og uttale :-) Nå kan jeg gjøre meg 90% forstått, og klarer i tillegg å klatre opp i tripptrappstolen selv, låse opp bilen, sette meg i setet, og ikke minst gå opp og ned trappa uten hjelp. Det blir en helt annen hverdag, sier mamma og pappa :-) Og når vi er på butikken er det jeg som kjører vogna, plukker varer, legger varene på båndet, trykker "ok" på VISA-betalingen og parkerer vogna på riktig sted mens mamma eller pappa betaler.

I dag reiser mamma og jeg til oldemor på sommerbesøk. Det skal bli morsomt!

Ingen kommentarer: