lørdag 3. april 2010

En skikkelig Helene-dag ... og restaurantbesøk


I dag har vært en skikkelig Helene-dag:
Dagen startet med at jeg "chilla" med baba (bestefar Finn) i noen timer mens mamma og pappa sov til mer normal oppvåkningstid. Så reiste jeg, mormor og pappa på Aurskog Senter og handla litt. Det var kjempestas; jeg fikk både saft på kuul flaske med tut og rundstykke, og hilste på masse folk som syntes jeg var morsom.

Etter en liten dupp var tante Karina, Ami, Katie, mamma, pappa og jeg på en skogstur, der jeg fikk løpt fra meg litt og prøv ut de siste restene av snøen. Da vi kom hjem fra skogen, skiftet familien Hoff Holmedahl og gikk på kinarestaurant på Bjørkelangen (se bildet). Der fikk jeg kuli, pølse og pommes frites av ei kjempekoselig kinesisk dame, mens mamma og pappa hadde annen mat. Jeg spiste to hele pølser, masse ris, innbakt svinekjøtt, pommes frites og drakk hele kulien i tillegg til litt vann og pepsi ... Mamma og pappa bare måpte og lo :-)

Og etter det har vi bare tulla, hoppa i søledammer, bada og lekt kontor. Så nå er jeg helt utslitt og er straks klar for å legge meg.

Ingen kommentarer: