lørdag 20. februar 2010

2 år!!! :-D


I dag ble jeg to år.
Dagen startet med at jeg fikk komme inn i senga til mamma og pappa. Så sang de "Hurra for deg" og så fikk jeg gaver; stort plastelina-sett og masse nye grønnsaker med kniv og skjærefjøl til kjøkkenet mitt. Deretter spiste jeg frokost med pappa, før han og jeg reiste på butikken og kjøpte det siste vi trengte til helgens to selskaper.

Klokka tre kom det tre nabounger med mammaene sine på barnebursdag. Jeg fikk en støvsuger, Michael Jackson-tskjorte, prinsessesett (med veske, øredobber, ring og høyhælte sko) og en pysj med bein på.
Til å spise hadde mamma og pappa laget favorittmaten min makaronistuing med pølser, muffins, sjokoladekake, gele og sjokoladepudding. Vi hadde det kjempegøy, og løp blant annet i tog mens vi holdt hverandre i henda. De voksne synes det var spesielt gøy fordi vi kom på det helt selv. Ellers lekte vi mye med lekene mine, og var stort sett gode venner.

Etter barneselskapet fikk vi besøk av den tidligere dagmammaen min, Berit, som hadde med seg flotte gaver og som fikk være med på gjemsel med meg (min nye favorittlek).

I tillegg har jeg spist nonstop og seigmenn i hele dag, så mot slutten av dagen var jeg ganske hyper og gira :-)

I morgen kommer bestemor, bestefar, mormor, baba og tanter og onkler for å feire.

Se noen bilder fra barnebursdagen her.

Ingen kommentarer: