søndag 28. juni 2009

Onkel- og tantehelg og kutt i panna


I helga har jeg vært på hyttene på Setskog; både Hoffs og Holmedahls. Lørdag var vi på Holmedahls "Grønlia" og feiret onkel Andreas' 27-års dag. Da grilla vi, lekte med vannbøtte og spiste marshmallows!
I dag, søndag, har vi vært på hytta til mormor og bestefar, der jeg har badet masse, lekt med Katie og bygget mitt første sandslott.

Se flere bilder fra hytteturene her

På fredag kutta jeg meg i panna da jeg datt ned noen steg i trappa hos naboen. Heldigvis er naboene både lege og ambulansesjåfør, så de fikk fiksa såret mitt ganske fort. Og jeg trengte ikke sy (selv om de syntes det var på kanten). Men jeg var veldig tålmodig, og lot dem rense såret og sette på strips.

Jeg prater fortsatt masse, men har et rart språk. Men nå sier jeg iallefall både tante (tatte), Katie (tettie), mamma, pappa, banan (bamam), vann (bamm), der, tiss, bæsj (bæss).
Jeg synes også det er gøy å prøve å ta på mine egne sko og bleie, og liker å klemme/kysse både voksne og barn.

God sommer!

Ingen kommentarer: