mandag 25. februar 2008

Endelig ble jeg født





For snart en uke siden, onsdag 20. februar kl 0151 ble jeg endelig født! Som dere ser på bildene var jeg ganske stor og sterk allerede og veide hele 3575 g. (Men ikke 3575 kg som pappa i ørska skrev på SMS til 50 mennesker). Også var jeg 51 cm lang og fikk maks Apgar-scor.

Mens jeg lå i magen skjedde det noe så pulsen min ble kjempehøy. Legene fant aldri ut hvorfor det skjedde, og i ettertid har jeg vært helt frisk og rask, men da jeg fikk så høy puls bestemte legene seg for at jeg måtte bli født med keisersnitt. Da hadde mamma allerede ligget mange timer med vanlig fødsel, og ble kjempesliten når hun da også måtte gjennom en operasjon.

Men som dere ser: Jeg var 100% frisk når jeg kom på utsiden, og spiser og koser meg.

Ingen kommentarer: