søndag 22. mai 2011

Hva har skjedd det siste året?

  • Jeg har blitt 3 år, og feiret 3års-dagen på Hoppeloppeland med mange venner fra barnehagen, naboer og venner
  • Jeg har blitt storesøster til Julie som jeg er kjempe kjempe kjempe glad i, og alltid bare koser med og passer på at har det bra
  • Jeg har fått meg sykkel med støttehjul som jeg sykler på hele tiden
  • Jeg har begynt på rød base, hvor jeg er nesten yngst, men trives kjempegodt!
  • Jeg danser masse, og klarer ikke stå i ro om jeg hører dansemusikk (les dance, trance, tekno, house, club, latino, Zumba, etc)
  • Jeg går på turning, og hadde oppvisning foran masse folk (det var stas)
  • Jeg har begynt å gå ut og leke selv, og går for eksempel alene opp til nabojenta uten å si ifra til mamma og pappa (men da får jeg kjeft)
  • Jeg er en enorm fan av nabojenta Ida på ti år, som jeg leker med så ofte jeg kan!
  • Jeg hopper masse på trampoline
  • Jeg er blitt kjempeflink til å prate, og prater hele tiden og kan til og med si "k"
  • og masse masse annet

Ingen kommentarer: