søndag 11. april 2010

På besøk på Sinsen


I dag var vi på besøk hos tante Eline og onkel Andreas på Sinsen. De hadde vært i Bangladesh, så da fikk vi sett noen bilder derfra og hørt om det de hadde opplevd. I tillegg kom bestemor og bestemor, vi var ute i Torshovdalen og lekte, spiste taco, lekte masse, smakte på bangla-sjokolade (godt!) og feiret mamma sin bursdag. Hun blir tjue-ettellerannet på onsdag, så da feiret vi litt i dag. Hun fikk hårføner og to vesker. Jeg tror kanskje jeg kan få låne dem om jeg skal på date.

Jeg er veldig glad i tante Eline, og snakker om henne hele tiden. Så da var det hyggelig å få sett henne igjen og få hilst på fiskebamsen hennes! Og onkel Andreas er ikke så skummel som jeg trodde han heller. Tror jeg.

Tante og onkel tok mange fine bilder inne i stua! Her er noen av dem.

Ingen kommentarer: