fredag 25. september 2009

Jeg har begynt i barnehagen


Nå har jeg gått i barnehagen i en og en halv måned og jeg har det kjempebra. Jeg klapper og er enig når mamma og pappa sier på morgenen at vi skal reise i barnehagen, og jeg får ikke av meg sko og jakke fort nok når jeg er innenfor dørene på blå base i Idrettsparken barnehage.
I går var mamma og pappa på foreldremøte i barnehagen mens jeg koste meg med mormor og bestefar. Her er et bilde jeg malte i barnehagen, og bilde av meg som maler det.
(Klikk for større bilde)


Jeg begynner å bli voksen, og begynner å få mange sterke meninger, mange søte særtrekk og klarer etterhvert å gjøre meg forstått. Jeg kan mange ord, har lært meg å spise selv og sovner nesten med en gang jeg blir lagt i senga. Og bestevenninna mi er mer enn noen gang Amalie - som jeg var i Egypt sammen med og som går i samme barnehage som meg.

2 kommentarer:

Maria Nelly sa...

Så stor du har blitt, Helene! Wooow!

Maria Nelly sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.