mandag 20. juli 2009

Min første hårklipp


I dag klippet mamma og pappa luggen min. De syntes den var blitt for langt ned i ansiktet. Så nå ligner jeg enda mer på onkel Andreas som liten, og ser litt ut som en gutt på 70-tallet. Men jeg er jo søt, da! :-)

Jeg har en flott sommer, selv om jeg kjeder meg litt i regnet. I går var jeg og pappa i skogen, og da fikk jeg sitte i lyngen i regnet og plukke og spise minst 40 blåbær. "Mmm!", sier jeg da, og skakker på hodet. Jeg har også begynt å forstå norsk i stor grad. Jeg prater noe, men er fortsett mest glad i å repetere ordene de rundt meg sier.

Nå har vi akkurat vært en uke i Danmark, sammen med mormor, bestemor, bestefar og onkel Bjørnar. Mer om dette kommer senere; når vi har fått samlet bilder fra de ulike kameravinklene ;-)

God sommer!

Ingen kommentarer: