onsdag 5. november 2008

Ny kjole og besøk hos naboen


I dag var vi invitert til våre naboer to hus bortenfor til nabotreff. De hadde invitert hele femmer-rekka med eneboliger, og serverte hjemmelaget suppe og brytebrød. Jeg spiste kanskje et helt brød helt alene, og ble lekt masse med av nabojenta Ida som går på barneskolen.

Når vi skulle på besøk måtte jeg jo ha på kjole. Så da fikk jeg ta på den nye, tøffe, brune kjolen jeg hadde fått fra tremenningene mine Ingrid og Emilie (Høgne). Se de fine bildene :-)

Se alle bildene her

PS. Ja, jeg har fått min første kvise (begynner tidlig)
PS2. Ja, jeg har begynt å åpne dører og kikke inn :-)
PS3. Ja, jeg har begynt å vise peace-tegn. Ingen vet hvorfor.

2 kommentarer:

Lene sa...

Mamman er stolt av deg gullegull;-) Du er en søt liten rampe-snåling:-) Nesegnukk fra mamman

Sylvia Hoff sa...

Nå har jeg ikke sett gullungen på ei stund, og da er det fint å gå til bloggen. Mormor baker rundstykker i dag. Du kan få smake på søndag. Klem