søndag 17. august 2008

Sitting og krabbing



Nå skjer det så mye med meg på så kort tid at mamma og pappa blir helt svette. De to tenna mine har vokst helt ut, så de må pusses hver dag. Jeg har begynt å få sving på krabbinga, så mamma og pappa må passe på meg hele tiden. Jeg har begynt å sette meg opp, men med det resultatet at jeg da er høyere over bakken, så det er vondere å dette. Og jeg har begynt å ta tak i ting og reise meg opp på begge bena.
"Det KAN da ikke være normalt for en unge under 6 måneder?", sier pappa hele tiden. Men jeg har det travelt, og er ikke så opptatt av om det er tidlig å reise seg opp eller ikke. Og det er jo så kjempemoro å krabbe, få litt mer skikkelig mat (som pasta og mangomos) og få lov til å "gå" litt mens jeg blir holdt i henna?

Men for øyeblikket er jeg litt stille av meg, og lar de rundt meg ta hånd om snakkingen ...

Se bilder av hvor stor jeg har blitt (husk å klikke på i-symbolet på bildet for bildetekster)

Ingen kommentarer: