torsdag 19. juni 2008

Kos på Sørumsand

Selv om vi bor i et hus i en gate som ikke finnes på et eneste kart, begynner det å bli kosli' her hjemme :-) I natt er den femte natta jeg sover på mitt eget rom, med prinsesseseng, sky i taket og masse bamser over alt!

Nå har pappa nettopp badet meg i en balje i badekaret, og jeg fikk sparket skikkelig fra meg. Det blanke blandebatteriet var helt utrolig fasinerende! Der så jeg meg selv og greier. Nå for tiden er det rett og slett vanskelig å roe seg ned, synes jeg, for det er så utrolig mye å se på, å ta på og ikke minst å putte i munnen!

Mamma og pappa sier de er skikkelig stolte av meg som hele tiden snur meg over på magen, smiler til alt og alle, og strekker meg og griper etter ting. Nå begynner jeg å forstå at det er her vi skal bo. Så da er det også litt lettere å sove godt om natta!

Mamma synger hele tiden "Hvilken dag er det i dag?". Hun er tydeligvis veldig forvirra, for hun spør om det hele tida. Jeg vet godt at det er torsdag i dag, men jeg lar være å si det. Tror hun har godt av å finne ut av det selv ;-) Men jeg koser meg veldig med å høre henne synge. Da smiler jeg med hele meg, og ler til og med med lyd iblant.

Nå må jeg legge meg. Natta!

Ingen kommentarer: