lørdag 13. mars 2010

Helg med bestemor og bestefar


 
I går fredag og i dag lørdag har jeg vært hos bestemor og bestefar. Jeg har grilla pølser ute i "skogen" (selv om det egentlig var i en oppkjørsel), sittet på trappa med bestemor og spist wienerbrød, akt masse, sunget og spilt, danset og lekt med dukker. Da mamma og pappa kom og skulle spise middag med oss var jeg i kjempegodt humør, og kastet meg rundt halsen på dem. Og så hadde jeg, bestefar og bestemor et lite show for dem der vi danset og sang. Jeg kan nå også synge både "Fader Jacob" og "Bæ bæ lille lam", nesten helt perfekt, og veldig søtt :-)
I morgen får jeg besøk av oldemor og tante. Da skal vi mate tante med fiskeboller ... som er det verste hun vet. Hihi.

1 kommentar:

Helene Hoff Holmedahl sa...

Jeg og bestemor sier takk for kjempehyggelig besøk. Helene er den flotteste jenta!!